اگر دانشآموز و دانشجوی سالم نداشته باشیم، آموزش به درد نمیخورد
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر دانشآموز و دانشجوی سالم از نظر جسمی، تنفسی و ریوی نداشته باشیم، تحصیل چندان فایدهای ندارد و آموزش به درد نمیخورد.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرسول شیخیزاده با اشاره به آلودگی هوا در تهران و کلانشهرها گفت: باید موضوع سلامت جدی گرفته شود چون در غیراین صورت هم سلامت مردم به خطر میافتد و هم هزینههای حوزه بهداشت و درمان چند برابر میشود، بنابراین باید همه دستگاهها و ارکان دولت و حاکمیت همراه بوده و سلامت در اولویت قرار گیرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: اگر دانشآموز و دانشجوی سالم از نظر جسمی، تنفسی و ریوی نداشته باشیم تحصیل چندان فایدهای ندارد و آموزش به درد نمیخورد. پس لازم است همه دستگاهها در شرایط اضطرار هماهنگ باشند، برای رفع مشکل آلودگی هوا باید به فکر تغییر سوخت خودروها باشیم. بسیاری از کشورهای دنیا از سوختهایی که آلودگی و مشکلات زیستمحیطی ایجاد میکند استفاده نمیکنند و جایگزین آن سایر انرژیهای پاک شدهاند.
وی در پایان تاکید کرد: دولت باید فکری اساسی به خصوص در حوزه خودرو کند. خودروهای ما وارداتی و یا تولید داخل هستند که غالبا هم تولید داخلند. پس باید خودروسازان را موظف کرد که به سمت تکنولوژیهای جدید بروند تا این حجم آسیب به جامعه وارد نشود، نمیخواهم بگویم آموزش مجازی گزینه قابل قبولی نیست، اما یادگیری حضوری با یادگیری غیرحضوری قابل مقایسه نیست، ضمن اینکه این واقعیت را بپذیریم که امکانات آموزش غیرحضوری در سراسر کشور و حتی در تهران نیز یکسان نیست باید بستر آموزش مجازی فراهم شود. ایسنا
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: اگر دانشآموز و دانشجوی سالم از نظر جسمی، تنفسی و ریوی نداشته باشیم تحصیل چندان فایدهای ندارد و آموزش به درد نمیخورد. پس لازم است همه دستگاهها در شرایط اضطرار هماهنگ باشند، برای رفع مشکل آلودگی هوا باید به فکر تغییر سوخت خودروها باشیم. بسیاری از کشورهای دنیا از سوختهایی که آلودگی و مشکلات زیستمحیطی ایجاد میکند استفاده نمیکنند و جایگزین آن سایر انرژیهای پاک شدهاند.
وی در پایان تاکید کرد: دولت باید فکری اساسی به خصوص در حوزه خودرو کند. خودروهای ما وارداتی و یا تولید داخل هستند که غالبا هم تولید داخلند. پس باید خودروسازان را موظف کرد که به سمت تکنولوژیهای جدید بروند تا این حجم آسیب به جامعه وارد نشود، نمیخواهم بگویم آموزش مجازی گزینه قابل قبولی نیست، اما یادگیری حضوری با یادگیری غیرحضوری قابل مقایسه نیست، ضمن اینکه این واقعیت را بپذیریم که امکانات آموزش غیرحضوری در سراسر کشور و حتی در تهران نیز یکسان نیست باید بستر آموزش مجازی فراهم شود. ایسنا
پایان پیام/
https://www.pezeshkanoghanoon.ir/p/gJPp