آزمون دستیاری پزشکی به تعویق افتاد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری از تعویق آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: متاسفانه تفاسیر مختلف از مصوبات موجود از طرف داوطلبان معترض به زمان برگزاری آزمون و ارائه مستندات از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نتوانست دیوان عدالت اداری را برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ متقاعد کند.

وی افزود: با رای موقت دیوان عدالت اداری تا اطلاع ثانوی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تعویق افتاد، در تلاش هستیم تا با جلساتی بین مسئولان دیوان عدالت اداری و وزارت بهداشت هر چه سریعتر از زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را اعلام کنیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های داوطلبان با توجه به حساسیت‌های آزمون دستیاری پزشکی آگاه است و برای حفظ آرامش و کاهش نگرانی‌های داوطلبان نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون در ۲۰ فروردین انجام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان هاشمی نظری در پایان گفت: همچنین مستندات اعلام منابع آزمون از تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ را ارائه کردیم و تاکید بر برگزاری آزمون در زمان اعلام شده داشتیم، اما این اقدامات نتوانست دیوان عدالت اداری را متقاعد کند و در نهایت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تعویق افتاد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.