ایجاد بخش‌های جدید برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌های بوعلی و فرهیختگان دانشگاه آزاد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، امیرسعید کریمی از راه‌اندازی بخش دوم ICU بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد و گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در تهران، تعداد بیشتری تخت‌ ویژه ICU برای خدمت‌رسانی به هموطنان نسبت به گذشته نیاز بود.

وی افزود: به همت دکتر علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و سایر مسئولان مجوز افزایش تخت‌های دیگر ICU برای بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است، با کمک‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و همکارانمان، یکی از بخش‌های موجود در ساختمان شماره ۴ این مرکز درمانی بازسازی و با خرید بروزترین تجهیزات پزشکی تجهیز شد.

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ادامه داد: این بخش دارای بالاترین سطح استاندارهای بیمارستانی است و به‌صورت ۲۴ ساعته از بیماران بستری در این بخش مراقبت به عمل می‌آید، در این بخش از باسابقه‌ترین پرستاران و پرسنل که هرکدام بیش از چند سال سابقه خدمت در بخش‌های ویژه دارند، بهره گرفتیم. در واقع با راه‌اندازی بخش دوم ICU، تخت‌های ویژه ICU را به ۱۸ تخت افزایش دادیم.

به گزارش ایسنا در پایان حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تأکید بر لزوم اهمیت خدمت‌رسانی بیشتر به بیماران کرونایی در وضعیت قرمز کرونایی، گفت: در این راستا یک بخش جدید در بیمارستان فرهیختگان به بیماران کرونایی اختصاص یافت تا بتوانیم به درمان تعداد بیشتری از بیماران بپردازیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.