آغاز مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۰
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری از اغاز ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی خبر داد و گفت: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ "سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰" از امروز ۲۳ فروردین ماه آغاز شد و این زمان تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به ظرفیت پذیرش در کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۰ گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی منتشر شده و ظرفیت اولیه در رشته‌های علوم پزشکی و در دو گروه عادی و شهریه پرداز حدود ۴ هزار نفر است، تاکنون تعداد ۵۵ هزار و ۶۱۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ "سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰" ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند اما هزینه ثبت نام را پرداخت کردند و به دلیل اتمام مهلت ثبت نام موفق به ثبت نام نشده‌اند و آن دسته از داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات و مدارک دارند، می‌توانند در مهلت تعیین شده با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام جدید یا تکمیل مدارک و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند، داوطلبانی پس از پرداخت هزینه ثبت نام باید با وارد کردن کد ملی گزینه ثبت نام جدید و پرداخت هزینه، ثبت نام خود را انجام دهند.

هاشمی نظری با اشاره به هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی گفت: هزینه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۹۰۰ هزار ریال "۹۰ هزار تومان" است و مبلغ ۸ هزار و ۵۰۰ ریال "۸۵۰ تومان" بابت ارسال پیام کوتاه از داوطلب اخذ می‌شود. پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و از طریق لینک پرداخت هزینه آزمون‌ها در مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه های پزشکی ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ "سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰" در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.