آمادگی انجمن پزشکان عمومی ایران جهت استقرارنسخه الکترونیک
به گزاش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مریم حسینی افزایش تعرفه ها و پرداخت به موقع مطالبات پزشکانی که بصورت الکترونیک اقدام به تجویز دارو و خدمات به بیمه شدگان می کنند را بعنوان مشوقی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران جهت اجرای به موقع طرح عنوان نمود.

وی درادامه لینک سازمان به آدرس https:‏/‏/eservices.ihio.gov.ir‏/psc  را جهت ثبت نام پزشکان غیر طرف قرارداد برای دریافت نام کاربری و رمز ورود سامانه نسخه نویسی الکترونیک اعلام کرد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت تهران ادامه داد: در حال حاضر درصورت عدم امکان تجویز نسخه بصورت الکترونیکی، استفاده از برگه های باقیمانده دفترچه و یا سربرگ مطب جهت نسخه نویسی امکان پذیر است.

در ادامه عباس کامیابی رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران در این نشست ضمن اعلام موافقت کامل انجمن با استقرار نسخه الکترونیک آن را مقدمه ای برای استقرار طرح پزشک خانواده و در جهت منافع اعضای انجمن دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت وی در پایان چالش های موجود در مسیر استقرار نسخه الکترونیک را مشکلات زیرساختی، درگاه های متعدد جهت نسخه نویسی و مشکلات موجود در نرم افزار مربوطه بر شمرد.

پایان پیام/

2 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.