خوزستان یکی از موفق‌ترین استان‌ها در مواجهه با ویروس کروناست
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدمهدی گویا دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت کرونا و بررسی تدابیر کنترلی در مرزها و بنادر استان خوزستان برای جلوگیری از ورود کرونای جهش‌یافته به کشور در معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: خوزستان توانست با وجود تعداد زیاد بیماران کرونایی وضعیت را به خوبی مدیریت کرده و با اقدامات انجام شده اکثر بیماران کرونایی به صورت سرپایی در این استان تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: هم اینک شاهد کاهش شیوع کرونا در استان خوزستان با روند آهسته هستیم، در رابطه با مهار کرونا در این استان خوب عمل شده است و امیدوارم با اقدامات صورت‌گرفته، روند این بیماری در روزها و هفته‌های آینده در خوزستان همچنان کاهشی باشد، با توجه به نزدیکی ایام عید فطر کماکان از مردم خوزستان انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از برگزاری هر گونه گردهمایی‌، تجمع، میهمانی‌ و مراسم عزاداری‌ اجتناب کنند.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: روزهای سخت و حساسی را پیش‌رو داریم. نه تنها باید مراقب خود و افراد خانواده‌ باشیم بلکه باید در برابر سلامت دیگران نیز احساس مسئولیت کرده و متعهد باشیم، یک گردهمایی و دورهمی کوچک هم می‌تواند این بیماری را گسترش دهد، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا واکسن کرونا به صورت ویژه و به اندازه کافی در اختیار مردم خوزستان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا در این نشست محمد اسماعیل مطلق مشاور معاون بهداشت و نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در موضوع کرونا در استان‌های جنوبی، روسای دانشگاه ها و دانشکده‎‌های علوم پزشکی، معاونان بهداشت و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان بنادر استان خوزستان حضور داشتند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.