زمان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۰ اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری از تاریخ زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این آزمون در تاریخ‌های ۳۱ تیر و اول مرداد در نوبت‌های صبح و عصر روز‌های پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد، رشته‌های امتحانی هر یک از نوبت‌های صبح و عصر، به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در برگه راهنما اعلام خواهد شد.

وی افزود: همانند سال گذشته داوطلب موظف به تکمیل فرم خود اظهاری بیماری کرونا "مندرج در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی" است. افرادی که در زمان مقرر فرم خود اظهاری را تکمیل نکنند، مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و شرکت در آزمون نخواهند بود، با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون، به منظور کمک به داوطلبانی که خواهان تغییر محل آزمون هستند، فرصت مجدد جهت تغییر شهر محل آزمون در نظر گرفته شده است؛ بنابراین متقاضیان می‌توانند به مدت ۲ روز از تاریخ ۲۲ تا ۲۳ خرداد  فقط نسبت به تغییر شهر آزمون خود اقدام کنند.

 رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تصریح کرد: متقاضیان سهمیه استعداد درخشان دقت کنند با توجه به تغییرات ایجاد شده در زمان برگزاری آزمون، ثبت نام در تاریخ‌های اعلام شده قبلی اجرا نخواهد شد. داوطلبان می‌توانند در تاریخ ۲۲ خرداد جهت تایید و معرفی دانشگاه به مرکز سنجش آموزش پزشکی به اطلاعیه‌ای که در سامانه مرکز سنجش منتشر می‌شود، رجوع کنند، بقیه مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد البته زمانبندی اعلام شده بر اساس شرایط کنونی است. در صورت هر گونه تغییر در هر یک از مراحل، مراتب از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

با توجه به تغییر بوجود آمده برخی از تغییرات زمانبندی به شرح زیر است:

باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.