حدود ۱۰۰ مرکز درمان ناباوری در کشور مشغول فعالیت هستند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرضا صادقی روز پنجشنبه در سمپوزیوم یک دهه دستاوردهای علمی و بالینی کلینیک آندومتریوز ابن سینا گفت: متخصصان ایرانی با بهره گیری از دانش و ظرفیت های علمی موجود در حال ارایه خدمت مناسب هستند تا زمینه فرزندآوری زوج های نابارور در کشور فراهم شود.

وی به فعالیت های مرکز ناباروری ابن سینا اشاره کرد و افزود: این مرکز در حوزه هایی مانند ناباروری، سقط مکرر، سلامت مادر، جنین و کودک و درمان های جایگزین ناباروری فعالیت دارد و با استفاده از توان متخصصان در حال ارایه خدمت مطلوب به زوج های ایرانی می باشند.

رییس پژوهشگاه ابن سینا مرکز درمان ناباروری این سینا را یک مرکز شاخص در این حوزه اعلام کرد و گفت: فعالیت این مرکز در حوزه تشخیص و درمان ناباروری است و سعی کرده به حوزه هایی ورود پیدا کند که کمتر مورد توجه سایر مراکز بوده است.

صادقی یکی از رسالت های این مجموعه را تربیت نیروی های ماهر و متخصص در این زمینه اعلام کرد و گفت: نیروهایی در این مجموعه تربیت شدند که علاوه بر التیام دردهای بیماران، نقش مهمی در آموزش های لازم به دیگران دارند.

به گزارش ایرنا وی در پایان اضافه کرد: ارایه خدمت مناسب در این حوزه علاوه بر رفع نیاز هموطنان، زمینه هایی را برای گسترش این حیطه در داخل کشور چه در ابعاد پژوهش و چه در آموزش فراهم می کند که گام های خوبی در این زمینه در مرکز ناباروی ابن سینا برداشته شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.