سومین المپیاد ورزشی جامعه پزشکی کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، برگزاری مسابقات ورزشی در بین جامعه پزشکی کشور فرصتی مناسب برای تقویت روحیه همگرایی، وفاق و همدلی در میان پزشکان و خلق محیطی پویا و پر انرژی و با نشاط تلقی می گردد.

در همین راستا سازمان نظام پزشکی کل کشور با همکاری و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سومین المپیاد ورزشی جامعه پزشکی کشور را برگزار می کند.

جلسه هماهنگی این مسابقات روز پنج شنبه در محل صندوق رفاهی سازمان نظام پزشکی با حضور مدیران صندوق تعاون و رقاه سازمان نظام پزشکی و  دفتر ورزش و ارتقا سلامت صندوق و نماینده روابط عمومی سازمان و مدیران ارشد ورزش دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران برگزار شد.

در این جلسه درخصوص رشته‌های موردنظر برای برگزاری مسابقات به صورت مجازی از راه دور و حضوری بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت ده رشته به عنوان گزینه های احتمالی مطرح شدند که پس از نهایی شدن رشته ها اسامی ان ها و نحوه ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

با مشارکت و همراهی دانشگاه‌های علوم پزشکی مقرر شد مسابقات با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران و  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در روزهای پنج شنبه 14 لغایت جمعه 15 مردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.