اعلام اسامی افراد تایید صلاحیت شده انتخابات نظام پزشکی تا پایان هفته
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جلیل کوهپایه‌زاده گفت: ثبت‌نام انتخابات نظام پزشکی از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۷ خردادماه انجام شد. در سطح استان تهران حدود ۴۵۰ نفر ثبت‌نام کردند که مدارک آنها به هیئت نظارت تحویل داده شد.

وی افزود: مقرر شد هیئت نظارت به سرعت صلاحیت‌ها را ارزیابی کند و کماکان منتظر تایید صلاحیت‌ها هستیم. بر اساس اطلاعاتم تاکنون تایید صلاحیت عده زیادی انجام شده است ولی هنوز اعلام اسامی تایید شده صورت نگرفته است. پیش‌بینی می‌کنیم ظرف یک یا دو روز آینده و یا نهایتا تا آخر هفته بتوانیم کاندیداها را شناسایی کنیم تا تبلیغاتشان را آغاز کنند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران ادامه داد: در تقویم پیشنهادی مهلت قانونی مشخصی برای اعلام اسامی تایید صلاحیت شده تا ۱۹ خرداد ماه است؛ البته این در شرایطی بود که هنوز مهلت ثبت‌نام افراد تمدید نشده بود، با تمدید ۲ روزه مهلت ثبت‌نام این زمان هم به تعویق افتاد. اما حداکثر ظرف روزهای آتی اسامی افراد تایید صلاحیت شده اعلام می‌شود. 

به گزارش ایسنا کوهپایه زاده در پایان در خصوص مهلت قانونی آغاز تبلیغات کاندیداها گفت: آغاز تبلیغات کاندیداها، وابسته به اعلام اسامی افراد تایید شده است. پیش‌بینی زمانی ما این است که از ۶ یا ۷ تیرماه الی ۴۸ ساعت مانده به آغاز رای‌گیری یعنی ۲۳ تیرماه، تبلیغات مجاز باشد، انتخابات نظام پزشکی این دوره در تاریخ ۲۵ تیرماه انجام خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.