دولت هر چه سریعتر برای واکسیناسیون عمومی کرونا برنامه‌ریزی کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، همایون سامه یح نجف آبادی در مورد اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه رفع نیازهای حوزه سلامت از مهمترین مطالبات اجتماعی مردم بوده و اگر دولت آینده برای آن تدبیری اتخاذ نکند با چالش مواجه خواهد شد گفت: توجه به رفع نیازهای حوزه سلامت یکی از مهمترین مطالبات مردم از دولت‌های فعلی و آینده است که به همان اندازه تامین معیشت، مسکن، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات حوزه آموزش دارای اهمیت است.

وی افزود: البته در زمان شیوع کرونا یکی از مهمترین مطالبات مردم در حوزه سلامت واکسیناسیون عمومی است که دولت آینده قطعا به آن توجه خواهد کرد، امیدوارم دولت هر چه سریعتر چه در زمان کنونی و چه آینده برای واکسیناسیون عمومی جهت مقابله با کرونا برنامه‌ریزی کند. بنابراین دولت کنونی باید تمام تلاش خود در جهت تحقق این مهم بکار گیرد و دولت آقای رییسی نیز این مسیر را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان با اشاره به دیگر مطالبات مردمی در حوزه سلامت که دولت آینده باید به طور جدی پیگیری کند گفت: تامین دارو و تجهیزات پزشکی، پوشش بیمه همگانی، سهولت دسترسی به خدمات پزشکی در مناطق محروم از دیگر وظایف مهم دولت‌ها است که امیدوارم آقای رییسی حتما پیگیری تحقق این مطالبات را در دستورکار دولت قرار دهد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.