مدت زمان برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی معوقات حق عضویت تمدید شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی تاجرنیا با اشاره به این که از سال گذشته بحث صدور کارت هوشمند در سازمان نظام پزشکی آغاز شده و طبیعتا مقدمه ای برای رسیدن به امضای دیجیتال و نسخه الکترونیک است گفت: استفاده از نسخه الکترونیک و امضای دیجیتال جزو برنامه های دراز مدت وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر با همکاری سازمان نظام پزشکی است، لذا جهت تشویق برای دریافت کارت هوشمند، شورای عالی سازمان مصوبه ای ابلاغ نموده که با دستور ریاست کل سازمان اجرا شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی ادامه داد: طبق مصوبه مذکور اعضایی که دارای بدهی حق عضویت هستند، می توانند با درخواست کارت هوشمند و امضای دیجیتال از تخفیف 50 درصدی تا پایان خرداد ماه بهره مند شوند که این بازه زمانی به مدت یکماه یعنی تا 31 تیر تمدید شد.

وی افزود: همکارانی که دارای معوقات حق عضویت هستند می توانند با مراجعه به سازمان نظام پزشکی و اخذ کارت هوشمند بدهی سال های گذشته خود را با 50 درصد تخفیف پرداخت کنند. استفاده از مزایای مصوبه مذکور و تمدیدمهلت یکماه فرصت مغتنمی است تا درسال های آتی اگر به خدماتی مانند گواهی گوداستندینگ، صدور پروانه و مسائلی از این قبیل نیاز دارند با مشکلی مواجه نشوند زیرا سیستم اجرایی سازمان طبق قوانین بالادستی باید تمام مطالبات را از اعضای خود دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی تاجرنیا در پایان خاطرنشان کرد: مصوبه شورای عالی این امکان را برای اعضایی که طی سنوات گذشته دارای بدهی حق عضویت هستند، فراهم می کند تا حق عضویت سال های گذشته خود را با 50 درصد تخفیف پرداخت کنند، اعضای سازمان نظام پزشکی اگر هر سال پرداخت های خود را انجام ندهند به سال بعد موکول شده و میزان آن با حق عضویت همان سال محاسبه می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.