اطلاعیه سازمان نظام پزشکی در خصوص دوز دوم سینوفارم برای افرادی که پیامک دریافت نکرده اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سازمان نظام پزشکی اعلام کرد:

به این وسیله به اطلاع کلیه اعضا سازمان می رساند برای اکثریت قریب به یقین اعضای سازمان که از طریق سازمان نظام پزشکی دوز اول واکسن سینوفارم خود را دریافت کرده اند برای دریافت دوز دوم پیامک محل و زمان ارسال شده است. اگر احیانا فردی از اعضای سازمان وجود دارد که واکسن سینوفارم دوز اول را از طریق سازمان در ماه های اخیر دریافت کرده و دوز دوم را دریافت نکرده است و تاکنون پیامک دریافت نکرده است مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی و شماره نظام پزشکی خود را تا ساعت 12 امشب 9 تیرماه 1400 به شماره 09128349476 واتس اپ کند.

با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که پیامک دریافت کرده اند، گروهی از افرادی که واکسن های دیگر دریافت کرده اند و افرادی که توسط مراکز بهداشت یا دانشگاه ها واکسن دریافت کرده اند هم اقدام به ارسال پیام به این شماره واتس اپ کرده اند از همه درخواست می شود فقط در صورت داشتن شرایط فوق الذکر و دریافت نکردن پیامک مشخصات خود را واتس اپ کنند.

طبیعی است که افرادی که در گروه های دیگری جای دارند و واکسن دریافت نکرده اند در صورت ارسال پیام به این شماره واتس اپ هم روند رسیدگی به جاماندگان دوز دوم سینوفارم را مختل می کنند و هم در روند ثبت اطلاعات خود ایجاد مشکل می کنند و قطعا در آینده از این باب متضرر خواهند شد. روابط عمومی سازمان نظام پزشکی

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.