در صورت تکرار چنین مواضعی ناچار خواهم بود تصمیمات جدی‌تری اتخاذ نمایم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیرو انتشار کلیپ‌های انتقادی محمدرضا هاشمیان از قطعی برق، علی اکبر ولایتی، در نامه‌ای به او تذکر داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

امروز صحبت‌هایی از شما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در خصوص مسائل مرتبط با مشکلات ناشی از قطع برق در حوزه درمان شنیدم، ضمن ابراز تاسف و تاثر از بابت تکرار گفتارهای نسنجیده شما و در رابطه با مسائل پزشکی و امور مرتبط با آن، علی رغم تذکرات مکرر این جانب، لازم است نکاتی را در این مورد متذکر شوم.

در حال حاضر کشور عزیزمان ایران اسلامی، در جنگی رودررو و سایر امر با دنیای استکبار و زورگو به سرکردگی آمریکاست در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مترصد یافتن نقطه ضعفی به منظور وارد آوردن ضربه به کشور و ملت ایران هستند، گفتار غیرمسئولانه شما، شایسته پزشکان مدافع سلامت که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای خدمت به مردم عزیزمان از هر گونه اقدامی فروگذار نکرده‌اند، نیست.

اینک که به حق با دغدغه‌ای مضاعف و جدی به مقابله موج پنجم این بیماری منحوس می‌رویم، القای یاس و نا امیدی گناهی نابخشودنی است. بلکه به عکس انتظار می‌رود با اعلام موفقیت و پیروزی‌های به دست آمده، روحیه نشاط و امید را در جامعه تقویت کنیم و با تحمل رنج و مصائب کار ناشی از تشخیص و درمان و خویشتن داری، موجب کاهش نگرانی مردم شریف کشور و کشورهای همسایه و همجوار باشیم، زیرا سرنوشت کشور ما و کشورهای منطقه و جهان در جریان پاندمی از همدیگر جدا نیست.

جامعه خدوم پزشکی چه در جنگ تحمیلی، چه در دوران سازندگی همواره در صف اول خدمتگزاری در کنار مدافعین مرزهای کشور و نیز ارائه خدمت به ملت در مناطق مختلف کشور از جمله نواحی کم برخوردار حضور داشته اند و این دستاورد در طول بیش از چهار دهه مورد تایید تمام مسئولین محترم نظام بوده است.

طرح موضوعات فنی و تخصصی خارج از روال قانونی و معین آنهم به صورت اغراق آمیز می‌تواند نتایج معکوس به بار آورد و عملکرد پزشکان خدوم را مورد ضعیف و خدشه قرار دهد، امید است شما که خود از پیش قراولان عرصه خدمت در این حوزه هستید، با توجه به جایگاه علمی و سازمانی خود موارد فوق الاشاره را رعایت نمایید و بیش از پیش در کلام حرمت را لحاظ فرمایید.

در صورت تکرار چنین مواضعی از سوی شما، این جانب ناچار خواهم بود تصمیمات جدی تری اتخاذ نمایم.

خداوند ما و شما و سایر اعضای جامعه خدوم و خدمت گزار پزشکی را توفیق دهد که خویشتن داری کنیم و زبان خویش را جز در راه صلاح و خیر مردم به کار نبریم.

به گزارش ایرنا در روزهای اخیر محمدرضا هاشمیان، پزشک متخصص آی‌سی‌یوی بیمارستان مسیح دانشوری در صفحه خود از مدیریت کرونا و قطعی برق انتقاداتی کرده بود که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و برخی رسانه‌های فارسی زبان داشت.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.