نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور‏، روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه باحضور دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و همچنین مهندس رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی ونیز دکتر افسانه صادقی معاون این اداره کل در سالن اجتماعات این معاونت برگزار می‌شود.

این نشست با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص اهداف و برنامه‌های این مجمع در سال جاری و همچنین ارزیابی چالش‌ها و مسائل‌ مربوط به حوزه دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی برگزار خواهد شد و اعضای این مجمع با حضور دکتر لاری، به بیان نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود جهت حل مشکلات خواهند پرداخت.

همچنین در ادامه این برنامه، انتخابات شورای مرکزی دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین انتخابات عضو دانشجویی "هیات نظارت بر شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی" برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در حاشیه این جلسه، طی برگزاری انتخابات، دبیرکل شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی مشخص و اعلام خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه به دلیل محدودیت‌های کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعدادی از دانشگاه‌ها و نمایندگان دستیاران این مراکز، به صورت حضوری و بخشی به صورت آنلاین و مجازی در نشست شرکت خواهند کرد. پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.