۱۳۰۰ تن از ماموران اورژانس تهران به کرونا متبلا شده‌اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیمان صابریان گفت: نزدیک به ۲۵ درصد از پنج هزار ماموریت روزانه اورژانس پایتخت مربوط به کروناست، این روزها میزان تماس ها با شماره ۱۱۵ اورژانس سه برابر افزایش یافته و قسمت اعظم آنها در حدود ۵۰ درصد مربوط به مشاوره در خصوص ویروس کرونا است.

وی افزود: غیر از این مشاوره هایی که به صورت مستمر انجام می شود، ماموریت ها و انتقالی های اورژانس تهران نیز افزایش یافته است، به لطف فعالیت کادر درمانی و همکاران اورژانس، بیماران انتقالی با توجه به اینکه نیازمند دریافت خدمات ضروری درمانی هستند، توسط بیمارستان ها پذیرش می شوند و به آنان تخت اختصاص می یابد.

رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: اغلب ماموریت های کرونایی اورژانس مربوط به افرادی است که در منزل قرنطینه شده اند و نیازمند دریافت خدمات ضروری در محل هستند که ماموران ما در خانه متقاضیان حاضر می شوند و این خدمات را در محل ارائه می کنند.

به گزارش ایرنا صابریان در پایان گفت: به صورت تقریبی ظرفیت بیمارستان های تهران در حال تکمیل است اما با توجه به اینکه سیستم اورژانس و فوریت های پزشکی، بیماران نیازمند خدمات پزشکی فوری را منتقل می کنند، همکاران در بیمارستان، ماموران ما را معطل نگاه نمی دارند و به بیماران انتقالی تخت اختصاص می دهند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.