تلاش شده نگاه به درمان ناباروری از درمان لوکس و لاکچری فاصله بگیرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی صادقی تبار در نشستی خبری که در محل این مرکز برگزار شد گفت: همکاران ما در پژوهشگاه ابن سینا در زمینه تولید مثل و تحقیقات در این موضوع سابقه دارند و شما خبرنگاران در انتشار این اطلاعات در این زمینه کمک ما می‌کنید و ما مرهون زحمات شما هستیم که این اطلاعات را به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسانید.

وی افزود: امروز سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی است، جهاد دانشگاهی سازمانی است که نیروهای آن از جنس فرهیخته و دانش آموختگان دانشگاهی هستند و دلسوخته نیازها و دغدغه‌های سلامت و فناورانه جامعه هستند. جایگاه ویژه سازمان در مرز بین دانشگاه و جامعه قرار دارد و شاغلین در جهاد دسترسی به منابع علمی دانشگاه‌ها دارند و شعار اینکه ما راه دانشگاه تا جامعه را کوتاه کنیم و نیازها را در دسترس قرار دهیم در بستر جهاد دانشگاهی اتفاق می‌افتد و در همه واحدهای جهاد بچه‌های جهاد دانشگاهی در استفاده از توانمندی‌های دانشگاه و تبدیل این توانمندی‌ها به اقدامی که جامعه به آن نیاز دارد، فعالیت می‌کنند.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا ادامه داد: شاید موفقیت سازمان جهاد دانشگاهی همین است که مورد وثوق دانشگاهیان و جامعه است و توانسته کارهای بزرگ انجام دهد. جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است و چندان بروکراسی اداری ندارد و دغدغه سازمان‌های دولتی و سنگینی فعالیت‌های اجرایی آنها در جهاد دانشگاهی دیده نمی‌شود. من به عنوان عضوی در جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنم که عضو سازمان هستم و معتقدم اگر سازمان ما توانسته توفیقی داشته باشد که به چشم بیاید به واسطه نیروهای خوب آن است و امروز چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان جهاددانشگاهی است‌.

صادقی تبار تاکید کرد: پژوهشگاه ابن سینا از بدو تاسیس و از زمانی که اقدام به ارائه خدمات تولید مثل و درمان ناباروری نمود سعی کرد همواره جدیدترین دستاوردهای روز دنیا در حوزه پزشکی را در اختیار داشته باشد و هم تاثیرگذار در توسعه این دانش باشد. از سال ۱۳۸۲ با نگاه مدیران و کارکنان سازمان در برهه‌هایی تاثیرگذار بودیم. اگر امروز شاهد هستیم که سازمان‌های بیمه خدمات درمانی آمدند و خدمات درمان ناباروری را پوشش می‌دهند  بخشی از آن محصول زحمات و تلاشی بود که مرکز درمان ناباروری ایجاد کرد و تلاش شد نگاه به درمان ناباروری از درمان لوکس و لاکچری فاصله بگیرد و به امری مهم تبدیل شود.

به گزارش ایسنا وی در پایان اضافه کرد: امروز دیدگاه تغییر کرده و اینکه خانواده‌ای دچار ناباروری است و رنجی تحمل می‌کند، شایسته نیست. خوشبختانه این روزها برخی ارگان‌ها مانند نیروهای مسلح، درمان ناباروری را جزو درمان‌های اصلی حساب کردند، به نحوی که پوشش ۱۰۰ درصدی بیمه‌ای برای آن قائل می‌شوند و اینها تلاش‌های شما خبرنگاران برای اطلاع رسانی است، امروزه اگر شاهد هستیم در مجموعه ما خدماتی مثل سلول درمانی که نوین است، ارائه می‌شود ناشی از تلاش همکاران ما در حوزه پژوهش و سپس خبرنگاران در راستای پوشش خبری و اطلاع رسانی است. از طرفی خدماتی درحوزه آندومتریوز، سقط مکرر و... توسط همکاران من در مرکز درمان ناباروری ارائه می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.