مردم چوب مدیریت‌های ضعیف را می خورند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیدمرتضی خاتمی با رد برخی مطالب منتسب به خود گفت: به علت تشابه اسمی مطلبی به اشتباه به نام اینجانب در برخی خبرگزاری ها منتشر شده که به شدت تکذیب می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وقتی داروئی مثل "رمدسیویر" در پروتکل‌های درمانی قرار می‌گیرد و پزشکان آن را تجویز می‌کنند، مردم نگران و مستاصل مجبور به تهیه این دارو به هر طریق ممکن هستند. مردم چوب مدیریت‌های ضعیف را می خورند. انصاف نیست که هم مردم را با تاخیر واکسینه کنیم و هم برای بیمارانشان در پروتکل‌ها دارو تجویز کنیم و بعد در داروخانه سرگردانشان کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان افزود: مردم شریف و نجیب ایران اسلامی شایسته بهترین ها هستند، باید سعی شود حداقل امکانات معیشتی و خدماتی برای این مردمان ارائه شود و مجلس باید بعنوان چشم نظارتی موکلین عمل کند، هر جا هم کمبودی باشد هم باید جبران کرد، همیشه باید قدر این ملت را دانست و با احترام کامل با تک تک افراد جامعه برخورد کرد. اگر لیاقتش را داشته باشیم، ناز این مردم را هم باید بکشیم، هر چند ملت نجیبانه فقط حداقل ها را از ما مسئولین طلب می کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.