حتما جمعیت هدفمان را تا دهه فجر واکسینه خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا رئیسی در خصوص اینکه در دولت قبل گفته می‌شد، FATF از موانع واردات واکسن بوده است گفت: من سیاست بلد نیستم و نمی‌دانم اف اى تی آف "FATF" چیست؟ اکنون واکسن به سرعت دستمان می‌رسد و یکی از علت‌های افزایش سرعت واردات واکسن این است که خیلی از کشور‌های دنیا که تولید کننده واکسن در دنیا هستند اکثر جمعیت خود را واکسینه کرده‌اند و از طرفی همه قرارداد‌های خرید واکسن که بسته شده بود و کشور‌های طرف قرارداد بد عهدی کرده بودند و اکنون در حال عملیاتی شدن است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: همه دست به دست هم داده اند و همه پای کار آمده‌اند، معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت امور خارجه و بانک مرکزی پای ثابت جلسات واردات واکسن هستند و جلسات بسیار کاربردی شده است و در این جلسات تصمیمات قاطع گرفته می‌شود و از کانال‌های مختلف برای واردات واکسن عمل می‌شود.

وی افزود: جلسه‌ای داشتیم که واکسن ٢ روز زودتر وارد شود و اقدامات بسیاری در یک روز انجام شد تا واکسن ٢ روز زودتر وارد شود و با وزارت امورخارجه صحبت شد و آن‌ها با سفیر صحبت کردند و بانک مرکزی و همه پای کار آمدند و در نهایت واکسن ٢ روز زودتر آمد و این یکی از تفاوت‌ها در افزایش سرعت واردات واکسن است و من اعتقاد دارم همه در تلاش هستند تا واکسن با سرعت وارد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیسی در پایان گفت: سال گذشته این موقع واکسیناسیون در دنیا امر جدی نبود و از عمر واکسیناسیون کمتر از یکسال می‌گذرد و من فکر می‌کنم مهم این است که واکسن با سرعت پایدار به دستمان می‌رسد و ما هم در تلاش هستیم که سرعت واکسیناسیون را بالا ببریم، ما حتما جمعیت هدفمان را تا دهه فجر واکسینه خواهیم کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.