مخالفت با واکسیناسیون خلاف عقلانیت و نظامات بهداشتی و درمانی کشور است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عبدالحسین روح الامینی در تذکری شفاهی در جلسه امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر بنده به حفظ شأن مجلس باز می گردد. در بحث واکسیناسیون ما کمیسیون تخصصی در مجلس داریم و افراد متخصص زیادی وجود دارند که در حال کار تخصصی در این حوزه در مجلس هستند. ما نباید با اظهاراتمان در مجلس افکار عمومی را دچار پارادوکس کنیم. بحث مطرح کردن اصطلاح واکسن اجباری اشکال اساسی دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بحث واکسیناسیون یک احتمال عقلانی برای حفظ سلامت اجتماع است. برخی از واکسن ها به میزان چهار در یک میلیون عارضه دارد، این که ما بخواهیم با اصطلاحات غلط عوارض واکسیناسیون را بالا تلقی کنیم کار اشتباهی است. امروز مقام معظم رهبری خود نظامات بهداشتی را با جدیت دنبال کرده و در حسینیه به تنهایی مراسم برگزار می کنند و در اجرای پروتکل ها از همه پیشتاز هستند. ما چطور می توانیم با بی تفاوتی نسبت به نظامات سلامت اجتماعی زندگی را به حالت عادی بازگردانیم.

به گزارش ایسنا وی در پایان افزود: این که ما کمپین ضد واکسیناسیون راه بیندازیم، برخلاف عقلانیت و نظامات اجتماعی و درمانی است. بحث واکسیناسیون امروز از بدیهیات لازم برای حفظ سلامت اجتماع است، بنده هفته پیش با یکی از وعاظ بزرگ تهران صحبت می کردم و تاکید داشتم که ذرات معلق موجود در آلودگی هوا به مراتب خطرناک تر از عوارض واکسن است چرا ما در زمینه آنها ورود پیدا نمی کنیم و اکنون می خواهیم کمپین ضد واکسیناسیون راه بیندازیم، نباید با این اظهارات غلط سلامت میلیون ها نفر از افراد جامعه را به خطر بیندازیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.