۱۵۹ فوتی و شناسایی ۱۱۴۰۹ بیمار جدید کرونایی در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، و بر اساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون ۵۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۳۷ نفر دُز اول، ۳۲ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر دُز دوم و ۸۰ هزار و ۳۴۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸۴ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۳۸۰ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۷۸ هزار و ۴۶۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

از دیروز تا امروز ۵ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۷۷ نفر از آنها بستری شدند. بنابراین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۰۹ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۴۶۸ هزار و ۶۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین چهار هزار و ۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۳۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.