آغاز تزریق دوز بوستر واکسن کرونای اعضای سازمان نظام پزشکی در تهران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: اساس پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مراکزی در سطح شهر تهران مشخص‌شده است که تزریق دز بوستر اعضای سازمان نظام‌پزشکی فعال در بخش خصوصی در این مراکز به‌ صورت اختصاصی انجام خواهد شد.

قابل‌توجه این‌که برای تزریق دوز بوستر اعضای سازمان بهتر است با مراجعه به سامانه واکسیناسیون سراسری اینجا کارت واکسیناسیون وزارت بهداشت را بر روی تلفن‌های همراه خود دریافت کرده و کیو آر کد آن را در زمان تزریق به مراکز ارائه دهند.

افرادی که در سامانه واکسیناسیون ملی اطلاعات یک یا دو دوز آن‌ها دچار مشکل است و ثبت‌نشده است می‌توانند با همراه داشتن کارت واکسن سازمان نظام پزشکی یا کارت دستی صادر شده توسط بیمارستان دوز بوستر خود را دریافت کنند و اطلاعات دارای مشکل ان‌ها در روزهای آینده تصحیح خواهد شد.

افرادی که اطلاعاتشان در سامانه ملی واکسیناسیون دچار مشکل است و کارت واکسیناسیون بیمارستان محل تزریق یا کارت واکسن سازمان نظام‌پزشکی را در اختیار ندارند باید در روزهای بعد برای دریافت معرفی‌نامه به سازمان نظام‌پزشکی مراجعه کنند.

نکته مهم: هرگونه تغییر در محل های تزریق دوز بوستر از طریق رسانه های ارتباطی سازمان نظام پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد. روابط عمومی سازمان نظام پزشکی

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.