وزیر بهداشت زوایای واکسیناسیون را برای ما تبیین کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز "سه شنبه" مجلس با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس و با اشاره به صحبت های یکی از نمایندگان در رابطه با موضوع واکسیناسیون گفت: مقام معظم رهبری ما را امر به رجوع به متخصص کرده اند. در باب جزئیات امر دو نظر داریم.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت خواستار ارائه گزارشی درباره واکسن شدند، پس از تذکر روز گذشته بنده به وزیر، ایشان آمدند و گزارشی ارائه کردند که در این گزارش مطالب ارزنده و قابل قبولی مطرح شد، درباره واکسیناسیون ۲ نظر وجود دارد، وزارت بهداشت واکسیناسیون زیر ۱۲ سال را ممنوع کرده است. یعنی اینکه چنین نیست که اگر ما امری داشته باشیم، اما در جزئیات تحقیق و بررسی نکنیم. امروز همه ما مامور همراهی با وزرای اقتصاد، صنعت و کشاورزی و سایر وزرا هستیم، اما اگر گزارشی خواسته می شود باید ارائه دهند.

به گزارش ایسنا عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان گفت: وزیر بهداشت باید زوایای واکسیناسیون را برای ما تبیین کند، تا ما بتوانیم این موضوع را برای نیروهای ارزشی و بسیجی ها که در نماز جمعه به ما مراجعه می کنند، توجیه و تبیین کنیم، بنابراین نمایندگان در تعابیر خود دقت کنند، البته ما کجا و هارون مکی کجا؟، ما تا آخرین نفس و قطره خون در امر ولایت و کیان ایران و اسلام ایستاده ایم و کسانی که چشم طمع به اختلاف و تفرقه در مجلس انقلابی دوخته اند، این آرزو را به گور خواهند برد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.