ارائه خدمات بیمه سلامت از طریق اپلیکیشن "بیمه سلامت من"
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، برنامه "بیمه سلامت من" جهت دریافت خدمات غیرحضوری شهروندی از سازمان بیمه سلامت ایران طراحی و تولید شده است.

با توجه به گسترش خدمات الکترونیکی در کشور، حذف دفترچه کاغذی و لزوم الکترونیکی شدن فرایندهای حوزه سلامت، سازمان بیمه سلامت ایران در مسیر ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان و بیمه شدگان در قالب اپلیکیشن و سامانه خدمات غیرحضوری "شهروندی" حرکت کرد.

بر اساس اعلام بیمه سلامت، در همین راستا اپلیکیشن خدمات غیرحضوری "شهروندی" جهت استفاده همه شهروندان و بیمه شدگان تهیه شده و از طریق سایت بازار با حجم سه مگابایت آماده دانلود و نصب بوده و این اپلیکیشن کاربردی توسط شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان برای ایجاد و بهبود سرویس‌های شهروندی طراحی شده است.

ویرایش اشتباهات کاربری شامل امکان اصلاح اطلاعات هویتی و بیمه‌ای، رضایت‌سنجی بیمه‌شدگان از ارائه‌دهندگان خدمات، تصحیح شماره همراه بیمه‌شدگان با استفاده از سرویس شاهکار، ثبت نام خانوار "سرپرست" ثبت عضو "افزایش عائله" تمدید اعتبار پوشش بیمه‌ای در صندوق‌های سلامت همگانی و روستاییان، مشاهده تاریخچه خدمات و نسخ، نمایش اطلاعات اعضای خانوار، ویرایش تصویر، جستجوی مراکز و پزشکان، دانلود برگ مشخصات دفترچه، مشاهده اطلاعات پوشش بیمه‌ای و همپوشانی از جمله خدماتی است که در این اپلیکیشن به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ارائه می‌شود.

برای دانلود این نرم افزار موبایلی می‌توانید از لینک https://cafebazaar.ir/app/ir.webhouse.cshinsurance استفاده کنید و این اپلیکیشن تاکنون بیش از پنح هزار بار از سایت کافه بازار دانلود و در تلفن‌های همراه بیمه شدگان نصب شده است.

بیمه شدگان سه صندوق دیگر، یعنی صندوق بیمه سلامت ایرانیان، صندوق کارکنان دولت و صندوق سایر اقشار، فقط برای استفاده از خدمت تمدید اعتبار، باید پرداخت مالی مربوطه را انجام بدهند.

این خدمات غیرحضوری از طریق سایت http://bimehsalamatiranian.ir نیز برای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در دسترس است. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.