دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بهروز رحیمی گفت: دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند و این بیمه، بسته کاملی است که خدمات دندانپزشکی را نیز شامل می شود. 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای دستیاران پزشکی، گفت: ۴ اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران، آغاز شده که یکی از آنها وام دستیاری قرض الحسنه برای دستیاران و رزیدنت ها و دانشجویان PHD است. 
 
وی افزود: دومین اقدام مهم، پوشش بیمه تامین اجتماعی بود که یک کار بزرگ و ارزشمند بود و مشکلات سنوات دستیاران بعد از فارغ التحصیلی حل شد و دانشجویان این مقطع می توانند با ثبت نام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان که تمامی مراحل، غیر حضوری و الکترونیکی است، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند. 
 
به گزارش وبدا رحیمی در پایان گفت: یکی دیگر از اقدامات حمایتی وزارت بهداشت، ارائه تسهیلات ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل مقطع دستیاری و PHD بود. آخرین رقم مبلغ وام ودیعه مسکن در سالهای گذشته، ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در تهران به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت و با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی، تا ۹۰ میلیون تومان نیز قابل افزایش است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.