لزوم تامین مالی برقراری فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت
 به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بهروز رحیمی ضمن تاکید بر لزوم تأمین مالی به منظور برقراری فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت گفت: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه بار مالی ناشی از برقراری فوق العاده خاص کارکنان را تأمین کند.

وی افزود: با توجه به مسئولیت خطیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با بیماری کرونا و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان حوزه سلامت در مقابله و درمان این بیماری و جانفشانی این عزیزان و تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید خدمت و به منظور ایجاد انگیزه و جبران زحمات کارکنان حوزه سلامت این وزارتخانه مجاز به پرداخت "فوق العاده خاص" برای کارکنان بر مبنای جمع ریالی حق شغل و حق شاغل ضرب در عدد ثابتی که از سوی هیأت امنای وزارت بهداشت تصویب می‌شود است.

به گزارش مهر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان گفت: پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان این وزارت در بندهای ۱۵ و ۱۶ ماده ۵۴ آئین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیأت علمی ستاد وزارت، سازمان‌ها و مؤسسات تابعه، پیش بینی شده و مکاتبات لازم نیز در این رابطه با سازمان برنامه و بودجه کشور طی نامه‌هایی صورت گرفته است. لذا انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این مورد همراهی کرده و بار مالی ناشی از برقراری فوق العاده خاص کارکنان را تأمین کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.