کمیسیون بهداشت و درمان به موضوع انهدام ۲۵۰ هزار تن سرم ورود پیدا کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جلیل میرمحمدی در جلسه علنی نوبت صبح امروز "دوشنبه" و در خلال بررسی بودجه در تذکری گفت: اینکه نماینده دولت خلاف واقع اطلاعاتی به نمایندگان بدهد و بر اساس آن منجر به رایی با تبعات غیرقابل قبول شود، به صلاح کشور و مجلس نیست.

وی افزود: در جریان بررسی بند مربوط به افزایش عوارض سیگار، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چند آمار خلاف ارائه کرد از جمله اینکه با این بند ۱۰۰ هزار نیروی کار بیکار شده یا اینکه قاچاق سیگار بیشتر می شود با توجه به این موضوع هیات رییسه تدبیری انجام دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تذکر دیگری به وزیر اقتصاد گفت: در شرایطی که به شدت به سرم نیاز داریم دیروز ۲۵۰ تن سرم به خاطر منقضی شدن تاریخ آن منهدم شد. باید با اتخاذ تدبیری از بروز این اتفاقات جلوگیری شود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون بهداشت و درمان به موضوع انهدام سرم ورود پیدا کند. نباید در شرایط فعلی اقتصادی چنین اقدامی به جز داشتن دلیل بهداشتی صورت گیرد، 

به گزارش ایسنا وی در پایان اضافه کرد: درباره تذکر اول، هیات ریسه نمی تواند به نمایندگان و دولت بگوید که چه طور صحبت کنید اما باید گفتار بر اساس اطلاعات دقیق و درست باشد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.