شمار مبتلایان کرونا در آمریکا دو برابر آمار رسمی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مطالعه اخیر توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده نشان می‌دهد که از هر پنج آمریکایی بیش از سه نفر به کروناویروس که عامل بیماری کووید-۱۹ است، آلوده شده‌اند که تقریبا دو برابر آمار رسمی گزارش‌ شده است.

این اطلاعات از بررسی‌ شیوع سرمی آنتی‌بادی ناشی از عفونت که توسط آژانس بهداشت فدرال و بر اساس آزمایش‌های خون جمع‌آوری‌شده در سراسر کشور انجام شده، بدست آمده است. آخرین به‌ روزرسانی در ۲۵ فوریه منتشر شد اما فقط شامل داده‌های مربوط به اواخر ژانویه ۲۰۲۲ است، در حالی که در ماه فوریه ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه حدود نیم میلیون مورد جدید کووید-۱۹ ثبت می‌کرد که نشان می‌دهد این تعداد احتمالا بیشتر است.

بر اساس برآوردهای مبتنی بر آزمایشات انجام گرفته، ۱۴۰ میلیون آمریکایی به کووید-۱۹ مبتلا شده اند که ۴۳ درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهد. علاوه بر این، در ۵۸ درصد از کودکان زیر ۱۷ سال آنتی بادی کروناویروس مشاهده شده به این معنی که اکثر نوجوانان آمریکایی به این بیماری مبتلا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک نیوز این اعداد به شدت با اعداد رسمی که بر اساس آزمایش‌های مثبت کووید-۱۹ اعلام شده در تضاد است. بر اساس داده های رسمی که تاکنون منتشر شده، ایالات متحده ۷۸.۷ میلیون مورد ابتلا به این ویروس تنفسی را گزارش کرده است. علاوه بر این داده های ملی که ۷۸.۷ میلیون مورد ابتلا را گزارش کرده، همچنان رقمی پایین تر از آمار ارائه شده از سوی وب سایت جهانی "وردامتر" است که تاکنون مجموع مبتلایان به کووید در این کشور را بیش از ۸۰ میلیون برآورد و گزارش کرده است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.