۱۷۲ فوتی و شناسایی ۶۷۷۲ بیمار جدید کرونایی در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۷۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۲۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۷۳ هزار و ۷۴۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۴۳۹ نفر رسید، اکنون ۶۲ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۳۴۵ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۸۹ نفر دُز دوم و ۲۳ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۹۶۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۲ میلیون و ۱۵ هزار و ۱۰۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۷۵ هزار و ۴۳۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است، 

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۶۹۶ هزار و ۴۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۴ هزار و ۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۴۷ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۱۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.  در حال حاضر ۱۸۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.