۵ محصول دارویی جدید هلال احمر آماده ورود به بازار
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا عسکری با اشاره به این که محصولات جدید شرکت داروسازی سها به زودی وارد بازار می‌شوند گفت: شرکت داروسازی سها در سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیون عدد دارو شامل ۱۴۵ میلیون عدد قرص، بیش از ۵۱۵ هزار  کپسول و بیش از پنج هزار عدد مایعات تولید و روانه بازار دارویی کشور کرده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به این که شرکت داروسازی سها دارای امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته در زمینه آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه است، تولید محصولات جدید و توسعه سبد محصولات همواره یکی از اهداف این شرکت است. ۵ محصول جدید شرکت شامل کلورفنیرامین، روکسی ویل، لیمپابت، ایمپافوربت، آسپرین ۸ آماده ورود به بازار کشور است.

وی با اشاره به محصولات پرفروش سها در سال جاری خاطرنشان کرد: ۱۰ محصول پر فروش شرکت داروسازی سها در سال جاری شامل سوسپانسیون مگنی میلک "منیزیم هیدروکساید" کپسول آسیفن "۳۰عددی" قرص فینوپروست ۵ "فیناستراید ۵ میلی گرم" سوسپانسیون پروویل، سوسپانسیون مالوژل اس با طعم نعناع لیمو، سوسپانسیون مالوژل اس  با طعم مخلوط میوه ها، قرص ایبوپروفن ۴۰۰ "۱۰۰ عددی" سوسپانسیون مترونیدازول، شربت برونتیف "کتوتیفن" قرص فیناگرو۱ "فیناستراید ۱ میلی گرم" است.

عسکری گفت: شرکت داروسازی سها موفق به اخذ گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه شامل گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ در زمینه مدیریت کیفیت، ایزو ۱۴۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ در زمینه محیط زیست، ایزو ۴۵۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۸ در زمینه ایمنی بهداشت شغلی و ایزو ۱۰۰۱۵ ویرایش سال ۲۰۱۹ در زمینه آموزش شده است، همچنین به منظور رسیدن به سطح استانداردهای ملی در خطوط تولید، شرکت اقدام به اخذ گواهینامه GMP  از سازمان غذا و دارو کشور کرده و در مهرماه ۱۴۰۰ موفق به دریافت این گواهینامه شده است.

به گزارش ایسنا مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در پایان با اشاره به تولیدات سها گفت: شرکت داروسازی سها در سال‌های فعالیت خود توانسته است که بیش از ۱۱۵ قلم دارو در دسته‌های مختلف از جمله قلبی عروقی، ضد درد و ضد التهاب، اعصاب و روان، هورمونی، آنتی بیوتیک، گوارشی، آنتی هیستامین، آنتی دیابت و سایر موارد را در لیست محصولات تولیدی خود قرار دهد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.