تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های پرخطر
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا زالی در گفت و گویی با بیان اینکه تعداد بستریان بیماری کرونا در طول چهار هفته اخیر به پایین ترین میزان رسیده است، بر ضرورت دریافت دز سوم واکسن کرونا و تکمیل فرایند واکسیناسیون شهروندان تاکید کرد.

وی همچنین اظهارکرد: شرایط تهران در حوزه امیکرون نسبتا باثبات است و تعداد بستریان در طول چهار هفته اخیر به پایین ترین میزان رسیده و مرگ و میر کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که واکسیناسیون کووید۱۹ در تهران درحال رسیدن به ۲۶ میلیون نفر است، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر دز اول، ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دز دوم و پنج میلیون ۲۵۰ هزار نفر نیز دز سوم واکسن را تزریق کرده اند.

تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های پرخطر

وی به شهروندان تهرانی توصیه کرد با توجه به گذشت چهار تا ۶ ماه از دریافت دز دوم واکسن و تنزل سطح آنتی بادی در بدنشان حتما برای دریافت دز سوم اقدام کنند و برای تکمیل فرایند واکسیناسیون خود در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون اقدام کنند.

دکتر زالی درخصوص تزریق دز چهارم واکسن نیز یادآور شد: فعلا تزریق دز چهارم واکسن کووید ۱۹ برای بیماران خاص و سالمندان بالای ۸۰ سال  و گروههای ارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی که شش ماه از تزریق دز سوم آنها گذشته باشد انجام می شود. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.