اصلاح قیمت های تجهیزات پزشکی دیر به دیر انجام می شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مریم قاسمی گفت: در حال حاضر قیمت گذاری برخی از کالاهای تجهیزات پزشکی انجام نشده است. برخی از خطوط تولید توسط تولید کننده به دلیل مقرون به صرفه نبودن تولید تعطیل شده اند. این موضوع در آینده و حتی در هنگام بروز بحرانی مانند کرونا می تواند بیمارستان ها را از نظر تامین تجهیزات دچار مشکلاتی کند.

وی افزود: قیمت گذاری تجهیزات پزشکی یکی از موضوعات مهم و با اهمیت محسوب می شود، متاسفانه اصلاح قیمت ها دیر به دیر انجام می شود و به طور کلی یک سری قیمت گذاری کالاها انجام شده و برخی دیگر در نوبت اصلاح قیمت ها هستند.

قاسمی، دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی کشور گفت: در حال حاضر شاهد افزایش قیمت و نوسانات در خصوص ماده اولیه و قطعات هستیم، نمی توانیم به تولید کننده دستور عدم افزایش تجهیرات مختلف پزشکی جهت عرضه و فروش به بازار را بدهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قاسمی در پایان گفت: در حال حاضر وضعیت ارز برای تولید کننده تجهیزات پزشکی شفاف نیست. این مسئله هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود، معتقدم که در سال جدید قیمت تجهیزات پزشکی هم باید مورد بازنگری قرار بگیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.