لزوم توجه مجلس به بودجه هیات امنای صرفه جویی ارزی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سلمان اسحاقی با بیان اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی طبق نیاز سنجی معاونت درمان وزارت بهداشت، اقدامات موثری جهت تامین به موقع تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی انجام داده است گفت: اگر برنامه‌ریزی‌های به موقع هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران نبود این استان از تجهیزات تصویربرداری باکیفیت بهرمند نمی‌شد. 

وی افزود: ما باید در بحث لایحه بودجه توجه ویژه‌ای به هیات امنای صرفه جویی ارزی داشته باشیم. پراکندگی در تامین تجهیزات پزشکی در وزارت بهداشت یک پازل بهم ریخته‌ای را در کل کشور تشکیل می‌دهد. بنده حتی به مجمع خیرین سلامت هم گفته‌ام که برای تامین تجهیزات پزشکی ما باید حول محور هیات امنای صرفه جویی ارزی حرکت کنیم امسال ما در کمیسیون بهداشت تاکید کردیم که هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در کمیسیون تلفیق ۱۴۰۲ و هم در صحن منابعی را در نظر بگیریم که بتوانیم تجهیزات داخل کشور را تامین کنیم. 

به گزارش فارس عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در پایان با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین شده است اضافه کرد: شهرستان قائنات با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر دومین شهرستان پرجمعیت استان خراسان جنوبی بوده که علاوه بر انجام اقدامات درمانی بیماران مربوط به خود شهرستان امور درمانی شهرستان زیرکوه را نیز انجام می‌دهد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.