زمان بررسی واقعیت کووید-۱۹ است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مسئول بخش کووید سازمان جهانی بهداشت روز گذشته "جمعه" گفت: پس از فوت یک میلیون بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در سال جاری، اکنون زمان بررسی دقیق واقعیت کروناویروس است.

ماریا ون کرخوف مسئول فنی بیماری کووید-۱۹ در سازمان جهانی بهداشت گفت: آمار قربانیان کروناویروس ناراحت کننده است زیرا تستهای تشخیصی، روشهای درمانی، واکسن و اقدامات بهداشت عمومی برای کنترل بیماری در دسترس هستند.

وی افزود: این موضوع را در نظر بگیرید که ما در سال سوم همه گیری کووید-۱۹ قرار داریم و از ابزارهای لازم برای مقابله با شیوع بیماری و پیشگیری از مرگ و میرهای ناشی از آن برخوردار هستیم. بیشتر ما در برابر این اعداد و ارقام خنثی شده‌ایم، بررسی واقعیت ضروری است. واقعا نیاز است بررسی شود که ما در چه جایی قرار داریم. ما نباید در موقعیتی باشیم که هر هفته ۱۴ یا ۱۵ هزار مورد فوت ثبت شود.

مسئول فنی بیماری کووید-۱۹ در سازمان جهانی بهداشت با بیان اینکه همه گیری پایان نگرفته گفت: درحالیکه مردم به زندگی عادی خود ادامه میدهند باید همه گیری را پایان داد. هرچند لازم است نسبت به آن هوشیارتر بود. بسیاری از مردم در مورد زندگی با کووید صحبت میکنند اما لازم است مسئولانه با این بیماری زندگی کنیم.

به گزارش مدیکال اکسپرس ون کرخوف گفت: ثبت یک میلیون مورد مرگ ناشی از کرونا در سال زندگی با کووید نیست و گزارش ۱۵ هزار مورد فوت در هفته زندگی مسئولانه با کرونا نیست. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.