تزریق واکسن یادآور اُمیکرون در آینده نزدیک
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اولین واکسن به روز شده کروناویروس بزودی در سراسر ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد و در برابر گونه‌هایی از ویروس که در گردش است به صورت هدفمند مصونیت ایجاد خواهد کرد.

اگرچه کووید و پیامدهای ناشی از آن بخش معمولی از زندگی مردم ایالات متحده شده، این ویروس همچنان روزانه به مرگ ۴۰۰ نفر در این کشور منجر میشود. به روز کردن واکسنهای موجود میتواند خطر مرگ ناشی از این بیماری را به حداقل برساند.

طی روزهای آینده واکسنهای به روز شده فرایند دریافت تاییدیه را طی خواهند کرد و انتظار می رود پس از آن، دُزهای واکسن در دسترس قرار گیرد.

انتظار می رود که دولت فدرال تزریق این واکسن را برای تمامی افراد ۱۲ ساله و بالاتر تایید کند، اگرچه تنها واکسن ساخت شرکت فایزر برای افراد زیر ۱۸ سال در دسترس خواهد بود.

"رابرت کالیف" از سازمان غذا و داروی ایالات متحده گفت: زمانیکه دُزهای جدید یادآور در دسترس قرار گیرد، کمک میکند تا مصونیت بیشتری در برابر گونه‌های در حال چرخش ویروس ایجاد شود.

به گزارش پایگاه آکسیوس، به گفته کارشناسان، تزریق واکسن و دُزهای یادآور برای پیشگیری از بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از آن به ویژه در افرادی که در معرض خطر ابتلا به نوع شدید بیماری هستند، ضروری است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.