کمترین تعرفه‌های پزشکی متعلق به جامعه پزشکی ایران است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسن ابوالقاسمی در خصوص اینکه چرا عده‌ای به دنبال تخریب جامعه پزشکی هستند گفت: رشته پزشکی در ایران گل کرد و بهتر از سایر رشته‌ها، توانمند شد و باعث پیشرفت و توسعه سیستم بهداشت و درمان کشور گردیده است، وقتی آموزش پزشکی به وزارت بهداشت آمد، خیلی‌ها حسادت کردند و هنوز هم حسادت می‌کنند و نمی‌شود این حسادت را کاری کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با اشاره به حذف جامعه پزشکی از خیلی از سنگرها گفت: متأسفانه دستوراتی صادر می‌کنند که جامعه پزشکی با آنها موافق نیست، چرا نباید یک پزشک در شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد و اینکه وزیر بهداشت چرا نباید عضو این شورا باشد، تحمیل مشکلات به جامعه پزشکی از سمت کسانی است که در رشته‌های دیگر هستند.

وی با اشاره به مهاجرت پزشکان اظهار کرد: مهاجرت پزشکان دلایل متعددی دارد، اما وقتی به جامعه پزشکی سختگیری می‌کنند، آنها را به سمت مهاجرت سوق می‌دهد، کمترین تعرفه‌های پزشکی متعلق به جامعه پزشکی ایران است، هیچ کجای دنیا تعرفه‌های ایران را ندارند، کسانی که به جامعه پزشکی گیر می‌دهند می‌خواهند پزشکان را خراب کنند. اما جامعه پزشکی همچنان مورد اعتمادترین حرفه در جامعه است.

به گزارش مهر ابوالقاسمی در پایان با اشاره به تخریب جامعه پزشکی در رسانه‌های جمعی اضافه کرد: هیچکس از این تخریب سود نمی‌برد و بعدها همین تخریب کنندگان و خانواده‌های آنها متضرر خواهند شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.