وزیر بهداشت در خصوص مشکل کمبود دارو تدبیر کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد کعب عمیر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که عمر خود را صرف تربیت دانش آموزان کرده اند پرداخت نمی شود و آیا با کاهش ارزش پول ملی تاخیر در این پرداخت منطقی است؟

وی در تذکر دیگری خطاب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: دیروز در جلسه علنی مجلس به موضوع دارویار پرداخته شد اما این موضوع چه تاثیری بر کمبود و گرانی دارو در بازار داشت و آنچه که مطالبه مردم است بهبود شرایط و جبران مشکلات است لذا از وزیر بهداشت می خواهم هرچه سریع تر این مشکلات را برطرف کند.

نماینده مردم شوش در مجلس در تذکر دیگر خود خطاب به سجادی وزیر ورزش و جوانان، گفت: چرا با ورزشکارانی که به سرود ملی بی توجهی می کنند برخورد نمی شود؟ آیا وقت آن نرسیده است که به تقویت تک سویه جسمی ورزشکاران پایان دهید و برای فکر و تفکر آن ها و تقویت آرمان های نظام برنامه ریزی کنید.

وی همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: کشاورزان حوزه آبریز کرخه در فصل کشاورزی به دلیل خشکسالی امکان کشت مناسب را نداشتند و لازم است برای جبران خسارت آن ها برنامه ریزی صورت گیرد.

کعب عمیر در ادامه خطاب به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی، گفت: شرکت مارگارین وابسته به یکی از بانک های عامل اقدام به خرید کلزا از کشاورزان شوش، بهبهان و برخی دیگر از مناطق استان خوزستان کرده اما مابه التفاوت این کشاورزان را پرداخت ننموده و لازم است این موضوع هرچه سریع تر پیگیری شود. خانه ملت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.