یک محل کار سلامت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، به عبارت دیگر کارفرمایان باید در تلاش‌های خود برای حفظ سلامت جسمی، رفاه روانی و بهره‌وری افراد خود، حتی پس از پایان وضعیت اضطراری کووید مقید باشند. کارفرمایان با ارائه اطلاعات صحیح و خط‌مشی‌های انعطاف‌پذیر باید شرایط را مدیریت کنند. 

گروه تحقیقاتی یک ارزیابی آمادگی کارفرما را برای هدایت برنامه‌ریزی در دنیای پسا کووید ۱۹ ارائه کرد. توصیه‌ها عبارت بودند از بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان، ارائه تسهیلات به کارمندانی که مدت‌ها مبتلا به کووید هستند، دسترسی آسان به تزریق‌های تقویت کننده COVID-۱۹، ایجاد یک محل کار سالم به طور کلی و حمایت از سلامت روان کارمندان. 

برای کمک به کارفرمایان جهت دستیابی به این توصیه‌ها و آماده شدن برای همه‌گیری بعدی، Health Action Alliance  یک کتاب راهنمای سلامت روان در محل کار ارائه می‌دهد.

سوهو گفت: بیماری روانی بزرگترین علت ناتوانی کارگران در سراسر جهان است. شرکت‌هایی که در خصوص سلامت روان کارکنان سرمایه گذاری می‌کنند می‌توانند بهره وری و نوآوری بیشتری را در نیروی کار خود داشته باشند. 

برنامه‌ریزی در جهت تأمین سلامت روان کارمندان باعث می‌شود کارگران و به‌ویژه کارمندان به کارفرمایان خود اعتماد کنند و بهترین راندمان کاری را ارائه دهند.

منبع‌: کارگزین آنلاین

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.