پزشکان جوان به مرور به جامعه جراحان نزدیک‌تر می‌شوند
وی با اشاره به اینکه چهل و چهارمین کنگره جامعه جراحان ایران از روز بیست و سوم تا روز بیست و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: «انتخابات هیات مدیره جامعه جراحان نیز روز دوشنبه در این کنگره برگزار خواهد شد. بدینوسیله از همه همکاران جراح دعوت می‌کنیم که به ما در این گردهمایی بپیوندند و از لحاظ علمی به ما کمک کنند تا این کنگره با ارتقای کیفیت علمی خوبی برگزار شود.»

دکتر میر در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از میزان استقبال و حضور پزشکان جوان در این کنگره چیست؟ خاطرنشان کرد:‌ «در سال‌های اخیر طی یک روند مشاهده کردیم که جوان‌ترها کم کم با ما بیشتر آشنا می‌شوند و به کنگره می‌آیند. متاسفانه پزشکان جوان ما در بیمارستان‌های دانشگاهی مشغول به خدمت به مردم هستند و گاهی اوقات برای آنها مشکل است که پست‌ها را خالی کنند و به کنگره بیایند، با این حال ما هر سال با روسای بخش‌های جراحی این ارتباط را برقرار کردیم و همیشه از آنها دعوت و خواهش کریم که این اجازه را بدهند که جراحان جوان‌تر ما بیایند و ساعات مختلف روز در کنگره شرکت کنند.»

وی اضافه کرد: «ما امیدوار هستیم که استقبال از کنگره نسبت به سال‌های گذشته بیشتر باشد. کمااینکه جامعه جراحان متعلق به پیشکسوتان نیست و متعلق به جوانان و جراحان جوان این مملکت است. جراحان جوان کشور باید جامعه جراحان را خانه خود بدانند و حضور پیدا کنند. این یک دعوت همگانی است و امیدواریم که جراحان جوان در کنگره شرکت کنند. متاسفانه برخی از این افراد به دیل مسئولیت‌های مهم در بیمارستان‌های دانشگاهی، نمی‌توانند پست‌های خود را خالی کنند اما اگر بتوانند در بین آن برنامه‌ریزی برای حضور کنند، حتما باید این کار را انجام دهند. چون این کنگره و این جامعه جراحان، متعلق به آنها و متعلق به آینده آنهاست.»

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.