اکثریت جامعه پزشکی مالیات خود را حتی قبل از دریافت دستمزد می دهند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد رئیس زاده به نقش مهم خدماتی که شاغلین حرف پزشکی در ارتقا سلامت مردم ارائه می دهند و ارزش نعمت سلامت در کنار امنیت اشاره کرد و گفت: متاسفانه به جریان سالم جامعه پزشکی که اکثریت این جامعه خدوم را تشکیل می دهد توجه نمی شود و مشکلات و معضلات آنها در نظر گرفته نمی شود از طرف دیگر با برجسته سازی برخی خطاها و همراهی رسانه ها و بازتاب نادرست، آن را به کل جامعه پزشکی تعمیم می دهند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به همکاری با سازمان امور مالیاتی ادامه داد: انتظار ما از سازمان مالیاتی مدیریت در مطالب منتشره در رسانه ها و ظلمی است که به اعضای نظام پزشکی می شود.

وی با اشاره به اکثریت جامعه پزشکی که در استخدام دولت یا عضو هیات علمی یا شاغل در بیمارستان های دولتی و خصوصی هستند افزود: این افراد قبل از دریافت حق الزحمه مالیات خود را پرداخته اند و به نقل از رییس قبلی سازمان امور مالیاتی گفت فاصله بین اظهارنامه و تشخیص در جامعه پزشکی که بهترین مودیان ما هستند بسیار کوتاه است.

‎رئیس زاده با اشاره به اتصال به درگاه ملی مجوزها و تسویه مالیاتی جهت دریافت یا تمدید پروانه مطب و گلایه های جامعه پزشکی گفت: لازم است سازمان امور مالیاتی نسبت به تسهیل و تسریع این موضوع اقدام نماید. 

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پایان با اشاره به برنامه های آموزشی در حوزه مالیات، درخواست شعبه ویژه مالیاتی برای جامعه پزشکی را مطرح کرد. 

در این دیدار مشاور حقوقی و مدیر بازرسی و رسیدگی به عملکرد نظام پزشکی، معاون فنی و نظارت و مدیران این حوزه و معاون درآمدهای مالیاتی و معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی نیز حضور داشتند. روابط عمومی سازمان نظام پزشکی

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.