اخطار آموزشی به بعضی از دانشکده‌های علوم‌پزشکی در خصوص برخی رشته‌ها
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اعضای حاضر در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی درباره اعتباربخشی دانشکده‌های "پزشکی" و "داروسازی" دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، اعتباربخشی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری کردند. ارائه اخطار آموزشی به بعضی از دانشکده‌های علوم‌پزشکی درباره برخی رشته‌ها از دیگر مصوبات این جلسه بود. 

همچنین مجوز راه‌اندازی رشته جدید در برخی از دانشگاه‌ها، تاسیس دانشکده جدید در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و دانشگاه‌ آزاد از مصوبات جلسه شماره ۲۸۹ شورای گسترش دانشگاه‌های علوم‌پزشکی بود.

شورای گسترش دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در جلسه خود، موافقت اصولی و قطعی ایجاد مراکز تحقیقاتی در دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی را به تصویب رساند. همچنین اعضای حاضر در این جلسه، درخصوص تاسیس پژوهشکده در برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تصمیم گرفتند.

بنابر مصوبات خروجی، دانشکده‌های علوم‌پزشکی در شهرهای "فردوس" در خراسان جنوبی و "کاشمر" خراسان رضوی تاسیس می‌شود.  

براساس سیاست کلی مقرر شده است، با توجه به نیاز دانشجویان رشته دکتری عمومی داروسازی به عرصه آموزش داروخانه شهری، طبق آیین نامه های مصوب دبیرخانه مصوب، "مجوز داروخانه آموزشی" به دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی مربوطه اعطاء شود. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.