جزئیات تازه ای از حادثه ضرب و شتم تکنسین های اورژانس در خرم آباد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرضا مهدی زاده گفت: پنج شنبه شب گذشته یک دستگاه آمبولانس در خرم آباد به مأموریت اعزام می‌شود که در حین خدمت به راکب موتورسیکلت حادثه دیده، ۴ نفر اراذل و اوباش به نیروهای اورژانس حمله می‌کنند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

مشاور حقوقی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این ماجرا یکی از اوباش آمبولانس را به سرقت می‌برد و در همین حین یک افسر آگاهی به طور اتفاقی از آنجا عبور می کرده که به داد نیروهای اورژانس می‌رسد و آن ۳ نفر فرار می‌کنند. اما با هماهنگی‌هایی که صورت می‌گیرد آمبولانس در نقطه‌ای دیگر متوقف و سارق دستگیر می‌شود.

وی با اشاره به طرح شکایت اورژانس لرستان از اراذل و اوباش که تکنسین‌های اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داده و آمبولانس را به سرقت برده بودند افزود: به دستور دادستان سارق آمبولانس با قرار سنگین بازداشت است و یکی از ۳ نفر اراذل و اوباش هم دستگیر شده است، طبق ماده ۶۱۴ قانون مجازات اسلامی، ضرب و شتم افراد جامعه که منجر به نقصان یا از کارافتادگی و…، شود مستوجب قصاص است و موجب اخلال در نظم و امنیت شود به ۲ تا ۵ سال حبس محکوم می‌شود.

به گزارش مهر مهدی زاده در پایان گفت: حمله به مأمورین دولتی در حین انجام وظیفه اخلال در نظم و امنیت جامعه تلقی می‌شود و مشمول مجازات از جنبه حقوقی جرم است، پیگیری قضائی و برخورد با کسانی که نیروهای اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داده اند در حال انجام است و در نامه‌ای به دادستان کل کشور پیگیر این موضوع هستیم.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.