۳ فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در مازندارن
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید جعفر ساداتی گفت:‌ ۲ شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در روزهای گذشته فوت کردند، در پی اعلام مرکز اورژانس ۱۱۵ یکی از مراکز درمانی شهرستان رامسر مبنی بر انتقال فردی ۴۷ ساله به آن مرکز درمانی که دچار مسمومیت شده بود بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ رامسر به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به فوت بیمار موصوف پس از بستری در این بیمارستان افزود: پزشکان معالج علت مرگ را مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند، در ادامه رسیدگی به این پرونده، برابر اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان های آمل و رامسر مرگ مشکوک ۲ مرد ۳۹ ساله و ۴۸ ساله که از ۳ روز گذشته به بیمارستان های این شهرستان ها بستری شده بودند به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد:‌ برابر اعلام کادر درمانی این بیمارستان ها، این افراد نیز به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی جان باختند، علت تامه این حوادث در دست بررسی است، ‌شهروندان هشدارهای انتظامی و مراقبت از فرزندان خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

همچنین رزا پورسید رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با تایید خبر فوت ۲ نفر در این شهرستان به خاطر مصرف مشروبات الکی گفت: این ۲ نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد "ع" رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند.

وی افزود: مشروبات الکی به شدت روی سلامت اثر دارد و تأکید می‌نماییم که سلامت خود را به مخاطره نیندازند، با وجود حرمت شرعی و غیرقانونی بودن مصرف مشروبات الکلی در کشور، متأسفانه برخی از جوانان مورد اغفال فروشندگان این ماده مست کننده قرار می‌گیرند و این گونه با جان خود بازی می‌کنند. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.