۲۵ نوع محصول دندان پزشکی در ایران تولید می شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مجید روحی گفت: در حال حاضر دستگاه ها و تجهیزات دندان پزشکی که چندین سال کار تولید آن ها انجام شده است به ۲۵ کشور دنیا صادر می شوند، الان تخت های بیمارستانی با یک چهارم قیمت کشورهای اروپایی و با کیفیت خوب در کشور تولید شده و بازار ایران به طور کامل توسط تولید کنندگان داخلی تامین می شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دندانپزشکی ادامه داد: الان ایمپلنت های دندان با قیمت ۲۰۰ میلیون دلار در سال عرضه و تولید می شوند، تولید دستگاه دندان پزشکی در ایران سبب صرفه جویی ارزی و مانع از خروج ارز از کشور شده است، ۲۵ نوع محصول دندان پزشکی در ایران تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان افزود: تولیدات ایران مشتری هایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند که از کارخانه های ایران خرید می کنند. هدف اصلی تامین بازار داخلی به طور کامل است و در مرحله بعد به فکر صادرات محصولات خود هستیم، در حوزه تجهیزات دندان پزشکی نیاز کشور در زمینه پروتز های دندانی را فراهم و تولید می کنیم. برنامه ما این است که نیاز ۲۰ درصد از بازار کشور را تامین کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.