ماجرای کشف مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران چیست؟
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران درخصوص خبر نادرست کشف مشروبات الکلی از سوی برخی رسانه ها توضیحاتی ارائه کرد.

درپی درج خبری جعلی در روز گذشته با عنوان "کشف ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران و سوء استفاده پیمانکار از ملک اجاره ای" به اطلاع می رساند، این موضوع از سوی نهادهای نظارتی دانشگاه در ماه های قبل کشف و بلافاصله به اطلاع نیروی محترم انتظامی رسید و مکشوفات نیز در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفت.

همچنین این اتفاق در فضای خارج از محوطه دانشگاه و در یک تصفیه خانه فاضلاب در نیزارهای دره مجاور دانشگاه بوده و ارتباطی با محیط دانشگاه علوم پزشکی ایران نداشته و بر این اساس موضوع آزمایشگاه اجاره ای و سوء استفاده پیمانکار خلاف واقع و کذب است.

با توجه به کشف اولیه و اطلاع رسانی موضوع، از سوی نهاد نظارتی دانشگاه به مقامات ذیصلاح، موضوع اطلاع رسانی از سوی اساتید و یا دانشجویان نیز کاملا خلاف واقع و کذب بوده است.

حال سوال اینجاست که چرا پس از گذشت دو ماه از ماجرای فوق و مقارن با شروع سال تحصیلی جدید این موضوع منتشر و با وجود کشف این محموله در خارج از محدوده دانشگاه، مدیران ارشد و نهادهای نظارتی دانشگاه متهم به غفلت شده اند!؟

همچنین پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص این موضوع گفت: موضوع کشف محموله های غیر مجاز در محیط پیرامونی دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی و انجام اقدامات قانونی است. به گزارش وبدا، پدرام پاک آیین افزود: این موضوع که مربوط به چند سال گذشته بوده، مورد پیگیری مسئولان فعلی و‌ مجریان قانونی دانشگاه قرار گرفته و دستور بررسی و کالبد شکافی ریشه این تخلف و برخورد قاطع با مرتکبان آن در جریان قرار دارد.

وی در پایان افزود: این موضوع که مربوط به چند سال گذشته بوده، مورد پیگیری مسئولان فعلی و‌ مجریان قانونی دانشگاه قرار گرفته و دستور بررسی و کالبد شکافی ریشه این تخلف و برخورد قاطع با مرتکبان آن در جریان قرار دارد. ایرنا _ وبدا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.