ورود یک میلیون و ۱۰۰هزار قوطی شیرخشک به بازار طی ۲۴ ساعت آینده
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سجاد اسماعیلی گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۰۰هزار عدد قوطی شیرخشک در گمرک است و با توجه به پاسخ آزمایش‌های کیفی که آمده است، این شیرخشک‌ها نهایتا طی ۲۴ ساعت آینده از گمرک ترخیص می‌شود و سریعا وارد بازار شیرخشک کشور می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های شما یک میلیون و ۱۰۰ هزار قوطی شیرخشک وارد بازار خواهد شد افزود: بله توزیع نیز با توجه به ضریب توزیعی که هر استان دارد صورت می‌گیرد، در کنار واردات صورت گرفته تولید شیرخشک نیز روزانه در کشور در حال انجام است و تولیدکنندگان نیز ظرفیت تولید را افزایش داده و به صورت سه شیفت در حال کار هستند. در روزهای تعطیل نیز توزیع از سوی شرکت‌های توزیع کننده در سراسر کشور انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا مشاور رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه شیرخشک همچنان با کد ملی در داروخانه‌ها عرضه می‌شود گفت: علت این موضوع نیز آن است که قیمت شیرخشک در کشور با قیمت آن سوی مرز فاصله زیادی دارد و به همین دلیل هم شاهد قاچاق معکوس آن هستیم. بنابراین به جهت جلوگیری از این موضوع و رسیدن شیرخشک‌ها به دست مصرف کننده واقعی، شیرخشک‌ها با کد ملی عرضه می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.