توسعه فناوری های نوین در راستای افزایش بهره‌وری آموزش علوم پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، غلامرضا حسن‌زاده ضمن تقدیر از برگزاری نخستین همایش فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی گفت: در این همایش شاهد حضور گسترده دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق کشور بودیم و در کنار آنها محصولات فناورانه هم عرضه شد که این تولیدات قابل رقابت با محصولات خارجی و با هزینه کمتر هستند.

وی افزود: باید از طرح ها و ایده های فناورانه بیشتر حمایت شود تا شاهد شکوفایی و تحول در حوزه آموزش پزشکی باشیم. البته سیاست گذاری منطقی و اجرایی هم باید انجام و بحث فناوری های نوین و آموزش استفاده از آنها باید در برنامه ها و فرایندهای آموزشی لحاظ شود، پیرو فرمایش معاون آموزشی وزارت بهداشت، ما نمی خواهیم تکنولوژی های جدید را جایگزین آموزش واقعی و چهره به چهره نماییم بلکه باید توجه داشته باشیم که این فناوری‌های نوین به عمق یادگیری و درک بهتر مطالب آموزشی کمک می‌کنند.

به گزارش ایسنا دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت در پایان اضافه کرد: هر نوع بازنگری در کوریکولوم های آموزشی ملزم اخذ تاییدیه از ۷ کارگروه برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری است که کارگروه یادگیری ارتقاء یافته با فناوری از جمله آنها است، ویژگی همگرایی و استفاده از فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی بسیار حائز اهمیت است و در اعتبار بخشی دانشگاه ها لحاظ می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.