احتمالا تعداد جانباختگان آلودگی هوای تهران از جان باختگان جنگ ایران و عراق پیشی خواهد گرفت
 به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مهدی پیرهادی گفت: مجموعه‌های دولتی باید بیشتر از مردم توجه ویژه‌ای به صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشند البته شهروندان نیز باید به این مسئله توجه کنند تا از بحران ناشی از کمبود بارندگی خارج شویم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید به سمت کاشت گونه‌های کم آب حرکت کنیم ادامه داد: متاسفانه استفاده بیش از حد از منابع آب زیرزمینی منجر به افزایش فرونشست‌ها شده است.

وی افزود: برخی‌ها به من خرده می‌گیرند که چرا تذکرات مکرری را در حوزه آلودگی هوا مطرح می‌کنم و باید در این زمینه سکوت کنم، بیش از ۲۷ هزار نفر در کشور و ۶ هزار و ۳۹۸ نفر در پایتخت در طول یک سال گذشته به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست داده‌اند و اگر به همین شکل پیش برویم تعداد جانباختگان به دلیل آلودگی هوا از شهدای هشت سال دفاع مقدس پیشی خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم پیرهادی در پایان با اشاره به موضوع استانداردسازی سوخت گفت: با توجه به نامه اخیر وزارت نفت استانداردسازی سوخت به سال ۱۴۰۷ موکول شده و این مسئله می‌تواند تبعات زیادی را به همراه داشته باشد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.