نحوه بودجه بندی سوالات آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت تغییر کرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، آزﻣﻮن زﺑﺎن انگلیسی عمومی وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ "MHLE" دارای ۱۰۰ سوال است که ﺑﺪون ﻧﻤﺮه منفی برگزار می‌شود. این آزمون در سال ۱۴۰۲ در چهار نوبت برگزار می‌شود که تاکنون سه نوبت آن برگزار شده است و دوره ۷۳ در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام گروه علمی طراحان، محتوای سوالات این آزمون از دوره ۷۳ به بعد نسبت به دوره‌های پیشین با تغییراتی همراه خواهد بود.

در تغییرات جدید ۳۰ سوال به درک مطلب شنیداری (Listening Comprehension)، ۲۰ سوال به ﺧﻮاﻧﺪن و درک ﻣﻄﻠﺐ (Reading Comprehension)، ۲۰ سوال به واژگان "Vocabulary" و ۳۰ سوال به دستور زﺑﺎن "Grammar" ﺷﺎﻣﻞ ۲۰ سوال دﺳﺘﻮری و ۱۰ سوال ﺗﺸﺨﯿﺺ اﺷﺘﺒﺎه نگارشی اختصاص دارد. 

ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و وﯾﺮاﯾﺶ اطلاعات برای دوره هفتاد و سوم آزﻣﻮن زﺑﺎن انگلیسی عمومی وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ "MHLE" از ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. آزﻣﻮن زﺑﺎن انگلیسی عمومی وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ "MHLE" دوره ۷۳ در روز ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و کارت آزمون در ۲۴ بهمن در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code است که در بالای آن درج می‌شود و درستی آن از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﯾﺖ مرکز سنجش آموزش پزشکی در پیوند تایید کارنامه یا Check Certificate Validity ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻌﻼم اﺳﺖ. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.