توجه کمیسیون تلفیق به برقراری فوق‌العاده خاص در بودجه ۱۴۰۳ به عنوان مطالبه جدی کادر درمان
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، همایون سامه یح نجف آبادی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در مورد برقراری فوق العاده خاص کادر درمان گفت: فوق‌العاده خاص مطالبه چند ساله کادر سلامت است و کمیسیون بهداشت و درمان تلاش ها و پیگیری های زیادی را برای برقراری این مهم داشته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مهمترین مانع تحقق این مطالبه دیرینه کادر درمان را عدم تامین منابع مالی دانست و اضافه کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403، وزارت بهداشت مکلف شد نسبت به برقراری یک ردیف فوق العاده خاص در احکام کادر درمان اقدام و منابع آن را از درآمدهای اختصاصی و سایر منابع در اختیار تامین کند.

وی در پایان افزود: البته کادر درمان تنها پزشکان نیستند بلکه شامل پرستاران و بهیاران و تعداد دیگری از کادر می شود که در مراکز درمانی در حال خدمت به مردم هستند و حقوق چندانی هم ندارند، روزانه تعداد زیادی از کادر درمان با نمایندگان برای برقراری فوق العاده خاص تماس می‌گرفتند، مصوبه کمیسیون گام موثری برای تشکر از زحمات شبانه روزی کادر درمان است و امیدواریم با حمایت نمایندگان در صحن علنی تصویب و بودجه آن توسط دولت تامین شود. خبرگزاری خانه ملت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.